četrtek, 31. julij 2014

Unikaten koledarček (Ana Gombač)

Živjo!

Si tudi ti ena izmed tistih deklet, ki si vsako poletje kupi osebni koledarček za naslednje šolsko leto, ga po svoje polepša, pa še vedno ni čisto zadovoljna z njegovim zgledom? 

Jaz sem za to našla rešitev. Ne dolgo nazaj sem naletela na FB stran Ane Gombač z naslovom Unikaten koledarček, kjer je zapisala: Spet se bliža novo šolsko leto in za vse, ki imate radi vse urejeno je koledarček fajn izbira. Je majhen, priročen, luškan in kar je predvsem fajn je to da je unikaten ... 

Takoj sem ji napisala mail in evo, po manj kot dveh tednih (vmes je bila odsotna ona, nato jaz ...) je koledarček že pri meni doma. Vanj sem se dobesedno zaljubila v trenutku, ko sem ga odprla. Vse, kar sem si želela je, da je blokec v temi sovic z vzorčki iz pastelnih barv in Ana je takoj vedela, kaj mora narediti. Moram priznati, da je zadela v nulo. 

Zakaj izbrati ravno ta koledarček?
  • Ker je unikaten (zamisliš si lahko čisto vse (kakšna naj bo naslovnica, notranjost itd.)).
  • Ker je cena ravno pravšnja (8 €).
  • Ker denar dobi nekdo, ki si ga zares zasluži.
  • Ker je superduper luškan :).
  • Ker je lahko tudi čudovito darilo

Blokec vsebuje: 

1. naslovnico 



2. prvo stran z osebnimi podatki (lahko jih je več)


3. urnik 



4. manjši koledar na 6 straneh


5. koledar z enim tednom na dveh straneh; vpisani so prazniki in rojstni dnevi po lastni izbiri


(z vzorcem pri nedeljah)


(Ana je dodala tudi nekaj komentarjev, kot da bi vedela, da si nekateri teh stvari nikakor ne zapomnimo :))




  6. prostor za beležke 


7. kuverto 




Skratka, če imaš polno želja, kakšen blokec si želiš, pa ne veš, kako bi ga naredila, prosi Ano, da ti ga naredi. Jaz si svojega planerja nikoli več ne kupim v trgovini :)


Za dodatne informacije klikni na njeno FB stran, ki sem jo objavila zgoraj. 

P.S. Koledarčke dela tudi za fante :)


And to all my non-Slovenian readers: more posts in english are coming soon. 

Follow me on instagram.


Be unique.

N.

Ni komentarjev :

Objavite komentar